Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 1

1
ISBN:1-57230-491-X
Autor(i):Barnett, David W. ; Bell, Susan H. ; Carey, Karen T.
Naslov:Designing preschool interventions : a practitioner's guide / David W. Barnett, Susan H. Bell, Karen T. Carey
Impresum:New York : Guilford , cop. 1999
Materijalni opis:380 str
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija. - Kazala
Ključne riječi:djeca predškolške dobi * problemi u ponašanju * poteškoće u učenju
Sažetak:Critical issues in preschool interventions Consulting with parents and teachers Principles and techniques for observing Designing effective interventions Evaluating intervention design and outcomes Developing new behaviors and modifying existing behaviors Managing severe problem behaviors Changing roles within family systems Parent interventions for severe and risk-related problem behaviors The classroom as ecosystem Classroom social and safety-related interventions
UDK:159.9
APA CC:3570 3530
Signatura:3570 99 BAR
Inventarni broj:9572
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:1998

Upit: PersonalName_swish=(Carey Karen T. )

login